Pages

Friday 7 June 2013

Kek Batik Badam

Jangan ingat perempuan je yang pandai masak, lelaki pon pandai ok. Tapi yang ni bukan aku masak. *gelak *. Well, my housemate punya kerja la ni, diorang kalau bab masak memang tip top. Aku tak hebat macam diorang. Aku tahu bancuh kopi je. *gelak lagi*. This one is Kek Batik Badam, ok, kalau nak tahu ini my first time makan kek batik. Entah, rasanya tak pernah makan kot sebelum ini. Hahaha

Ok, pisau tuh macam scary giler.. hohoho

Not bad la, sebab ada coklat creamer kat situ. Menurut housemate aku ni, dia campurkan koko [plus] milo. Dan dia kata yang koko ni belum keras lagi. Tapi dia bagi kitorang makan sebab nak test dulu sebelum dia bagi kat girlfriend dia. Farewell la kiranya untuk awek dia. Nak gerak pergi mana entah. Takde pulak aku nak tanya. Hahaha.. 

1 comment: