Pages

Sunday 9 June 2013

Kopi Hang Tuah Secawan


Sebelum ni memang aku tak pernah cuba pun Kopi Hang Tuah ni, pernah dengar nama je, so hari ni rasa macam nak test secawan. Menggunakan biji kopi Arabica. Boleh tahan la, tapi rasa pahit sikit. 

Sambil tuh pulak habiskan masa dengan membaca buku Fixi "Ajaib" oleh Syafiq Aizat. Masih baca separuh, hurmm... penulisan dia gaya biasa, tapi jalan cerita dia nampak macam boleh go on jugak la. Aku rasa Syafiq ni pon muda lagi, tapi dia ada potensi untuk pergi jauh. Aku rasa la!!..Hehehe.. Ambil masa juga aku nak habiskan cerita dia. Ye la, cerita pasal zaman kanak kanak ni kadang kadang tak boleh nak hadam. Tambah pulak cerita pasal budak zaman sekarang kan. Time aku dulu, pergi sekolah balik sekolah buat kerja sekolah main achik duduk lepas tuh mandi mengaji dan tidur. Almost everyday.. Ahahahaha...

*sambung membaca 'Ajaib'*

3 comments:

  1. Hi peminat kopi tegar.. kita sama, addicted to coffee and always caffeinated! :)

    ReplyDelete
  2. saya minat baca suratkhabar je :-)

    ReplyDelete
  3. Hai2 peminat kopi., peminat milo datang :)

    ReplyDelete